viernes, 11 de abril de 2008

Opinió Personal

Marta: Aquest ha sigut el nostre primer Crèdit de Síntesi (CdS), quan em van donar el dossier jo em vaig quedar parada, era massa llarg per a fer-lo en quatre o cinc dies. Com que hi ha hagut problemes de treball amb el grup, hem necessitat quedar alguns dies per treballar en grup encara que no vam aconseguir-ho. A l’hora de treballar no tots posàvem el mateix esforç.

Ester: Abans de que ens entreguèssin el dossier, vaig pensar que seria fàcil pero ara que ja s’ha acaat penso que hauriem d’haver treballat més en grup i no despistar-nos tant. I en el nivell de treball crec que no hen funcionat gaire bé.

Marc: Els primers dies pensava que seria fàcil.Però quan em van entregar el dossier ja vaig veure que no era broma. En quant el treball de grup, no ha anat molt bé, ja que no hem treballat per igual i a l’hora de quedar era díficil trobar una hora que ens anes bé a tots.

No hay comentarios: